Thursday, April 14, 2011

Kontrastiderohke värviline aeg


Otsustasin autoportreeks jäädvustada oma kodus rohelisel seinal rippuva erkroosa kella: värvisin seina ühe varakevadise emotsiooni ajel just selle Prantsuse väikelinna Lille’i ühest pudipadipoest leitud ajanäitaja järgi. Aeg – selle puudumine või selle kulg – on alati olnud minu elu keskmes. Ja seda sugugi alati mitte halvas mõttes. Aega pole ju kunagi. Aeg on raha. On aeg... Aga heade sõprade seltsis või mõnusat elamust kogedes aeg lendab. See on hea aeg. Ja värvid, need iseloomustavad mind igati. Olen värvikas, ent samas täis kontrastsusi. Selline ma olen. Head aega. (Andri)

1 comments:

Sindy Püssa

Nii ilus ja stiilne lahendus. Pealtnäha lihtne, aga kui mitmetähenduslik ja poeetiline! :)
Ning väga äge, et selline värske ja rõõmus kooslus su koduseina ehib. Seepärast siis jõuadki sadat asja korraga teha, olles seejuures särav ja lõbus.

Tehniline pool - selliste visuaalselt lihtsate ja selgete pildilahenduste juures on hästi oluline tehniline täpsus. Kui pilt on mõeldud olema puhas, ning mitte meelega olema viltu või omama varje, siis peab see ka täpne olema, et maksimaalselt mõjule pääseda. Mitte, et ma hirmsasti vinguda tahaks, aga inimese silm paraku käib mööda pilti ringi ja otsib... no mitte just vigu, aga miskit huvitavat, millest kinni hakata. Piisab paarist liigutusest järeltöötluses ja need pisikesed ebatäpsused kaovad ning pilt pääseb võimsamalt mõjule. Et selgitada mida ma täpselt mõtlen, saadan sulle näite pisikesest ilulõikusest.

Üldiselt aga väga julge vastuhakk kolmandikureeglile - see on suurepärane näide sellest, et pildistatava objekti võib ka äärmiselt õnnestunult kaadri keskele paigutada. Pealegi, reeglid ongi ju selleks, et neid rikkuda :)

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP