Tuesday, April 12, 2011

Ingridi autoportree


Siin on siis asjad, millel on hetkel kõige aktiivsem roll mu elus. Pildil on kool, töö, kodu, hobid, kõige tähtsamad inimesed ja ka kõige halvem harjumus. Võib-olla oleks pidanud ka kohvitassi asjade vahele panema, aga tema on juba mitu aastat mu truu kaaslane olnud, nii et praegust eluperioodi ta nii väga ei sümboliseerikski.
Ei pööranud ka niivõrd taustale tähelepanu, vaid pigem otsisin kohta, kus päike peale paistaks, kuna praegu on lihtsalt selline suurepärane aeg, et võin kõigega rahul olla. Kõik on olemas. :)

3 comments:

Sindy Püssa

Mulle meeldib, et kodune ümbrus on ka pildilt aimatav lillede jms näol.
Kas proovisid ka laua kõrguselt sama kompositsiooni pildistada? See võiks ka huvitavaid tulemusi anda.

Muide, vihjed sinu isiksusele on tõesti väga peened - ma üritasin leida pildilt tööd, inimesi ja halba harjumust, aga sind mitte tundvale inimesele need viited selged ei ole. Mitte, et peakski olema! Lihtsalt äratasid huvi pildialuse tekstiga :)

Ingrid

Proovisin, aga siis jäid taustale kokaraamatud jne, mis jäid väga häirima ja tekkis mulje, nagu needd oleksid ka osa kompositsioonist. :) Eks ikka sai erinevaid külgi katsetatud, kuid välja valisin selle, sest siin jäi kõige huvitavam sülearvuti peegeldus ja see annab palju pildile juurde. Nuh, vähemalt minu arust. :D

Eks ta jah nii keeruline leida. Vihjeks võin öelda, et inimesed on ehete näol, töö on alumine arvuti ja kaustik ning halb harjumus on viimasel ajal eriti ohtralt tühjenev rahakott. :)

Sindy Püssa

:D heheee, selge! väga põnev teada

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP