Sunday, March 6, 2011

kui ise ei tee, ei saa ka teistelt nõuda

Untitled
Chinatown, Melbourne, Australia. July 2010
Sindy Püssa

Ma ei oskagi öelda millisel hetkel täpselt minu visuaalne keel, stiil ning eelistused välja kujunesid. Ega algul seda ju ei olegi, vaid pildistatakse ikka ilusaid või põnevaid asju. Mind aga on tõmmanud asjad, mis on erilised oma tavalisuses. Tean vaid, et eimese kursuse esimeses projektis kasutasin juba oma oskust näha meid ümbristevas maailmas detaile, millest muidu mööda vaadatakse ja tõin need välja sellisel viisil, mis vaatajale mingi uue vaatenurga ja pildile mingi (tihti vaid vaevu hoomatava) allteksti andis. Ning sellele olen ma oma laias laastus oma... tööde massi? hmm.. 'body of work'i üles ehitanud. Mu flickr on praegu enamuses kinni keeratud, kuna ma ole maksnud, aga mu lõputöö 'Empty Ground' ja üks teine projekt (lihtsalt nime all 'Project') on olemas siin. Juhul kui siinne jutt ja ainult üks näide arusaamatuks jäid.

1 comments:

Ander

Tead, mina oleks vist ausalt öeldes sellest vapustavast kompositsioonist mööda kõndinud. Mul pole midagi muud öelda, kui et üks objekt täiustab siin pildi puhul teist. Oleks ainult üks, vb siis oleks igav, kuid praegu on see pilt küll huvitav. Tekib oma lugu, arvatavasti igal ühel erinev. Vähemalt loodetavasti.

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP