Wednesday, March 9, 2011

City of sin or angels?

Tehtud 2009 aasta sügisel. Viimane loeng sai läbi ja tormasin parasjagu trammi peale, kui mind tervitas selline imeline kollane kuma, mis mähkis kogu linna kulda. Teel Hobujaama sadas veel korra ka peenikest vihma, mis tegi olukorra minu jaoks veelgi täiuslikumaks. Nagu oleksin järsku sattunud unenäkku või imedemaale. Hobujaama jõudnud, tegingi selle pildi. Pealkiri ise tuleneb sellest, kuidas päike linna kohal kumab - on see kurjakuulutav või õnnistav?

Nyaa-nyaa!

5 comments:

Sindy Püssa

Väga ilusti tabatud kaunis hetk tõepoolest. See on näide sellest, kuidas kolmandikureegli eiramine (seda see on, sest et pildi põhirõhk on keskel ja horisont poolitab pildi) võib ka hea tulemuse tuua.

Mis paneb selle foto kompositsiooni toimima, on diagonaalsed jooned - trammitee ja -liinid nng postimaja akende peegeldus. Kerge kurviga kulgevad trammirööpad annavad just õige rõhuasetuse ja juhivad pilgu kenasti pildi keskele. Ilma nendeta kaoks selle pildi mõju.

Ainus, mida ma veidi kohendaks selle foto puhul on see, et ma crop'iks ehk välja selle posti paremas servas ja selle heleda triibu pildi allääres. Siis oleks vähem asju, mis segavad. Ning photoshopis töötleks veidi seda valguse leket või noise'i, mis Venusest paremal pool on, aga see on juba teine teema :P

Pätu

Photoshop on võõras maa, aga võtan teadmiseks :D Aitäh!

Ander

Kusjuures olen seda pilti juba eelnevalt näinud, ning mulle ausaltöeldes meeldis. Ma cropiks ka pisut paremat külge, kuid see on pisiasi. Üldjoontes mulle tõesti meeldib. Küll me selle PS-i ka selgeks saame. ;)

Elisa

Meeldib! Isegi on tunne, et nägin seda kuldset linna ka ise tol korral :)
Saan aru, et see pilt ei ole kaua valmind kaunikene, vaid eelkõige on tahetud just hetke jäädvustada ning eriti tore on see, et Pätul oli kaamera kaasas. Aga soovituseks: selle pildi teeks minu arvates ka paremaks see, kui pildistja oleks paar sammu ette poole astunud, et ülekäiguraja post poleks peale jäänud.. aga nagu ma ütlesin, ei ole see siin esmane

Pätu

Mulle endale jääb ka see ülekäiguraja post ette kõige rohkem :D Aga miskipärast tegin tookord vaid ühe kaadri ja läksin edasi. Mis parata.

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP