Monday, May 30, 2011

Photography Week Stockholmis

On rõõm tõdeda, et neljaliikmeline Fotoklubi delegatsioon jõudis edukalt tagasi Tallinna kuiva maa peale. Mina küll veel jätkuvalt õõtsun lainete taktis, kuid sellegipoolest oli reis väga meeleolukas. Blurb'i seminar fotoraamatu koostamisest oli tõesti huvitav ja pani ka minu mõtte fotoraamatu koostamise suunas liikuma. Round table discussion: The Frontlines of Photography oli äärmiselt põnev - minule jäi eelkõige kõlama problemaatika, kas foto "õige" koht on internetis, galeriis või ajakirjas. Muidugi avaldasid sügavat muljet ka Fotografiska üleval olnud fotonäitused. Mina polnud varem fotomuuseumis käinud, mistõttu kõik oli väga uus, huvitav ja põnev. Eriti sügava mulje jättis Edward Burtynsky näitus "Oil". Näituste kõrval pakkus silmailu ka Fotografiska ise, täpsemalt sealsetest akendest avanev lummav vaade lahele, mida ma kahjuks küll ei jäädvustanud. Midagi sarnast olin varem näinud Veneetsias Peggy Guggenheimi muuseumi aknast Canal Grande'le vaadates.

Rohkem fotosid õppe-ekskursioonist näeb: siit.

1 comments:

TLÜ Fotoklubi

Aitäh sellise toreda pisikese, kuid sisuka kokkuvõtte kirjutamise eest :) Nüüd saavad teised ka teada mis seal põnevat oli. Tore, et reisiga rahule jäid ja uusi muljeid ning värskeid tuuli kogeda said.
Loodetavasti näeme veel pilte sellest Rootsis käigust teistelt ka.

P.S. tegin su lingi fotoalbumile töötavaks lingiks, loodan et sa ei pane pahaks.
Sindy

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP