Monday, April 11, 2011

Markko autoportree

See foto süstalde värvilistest markeerimissiltidest on tehtud haiglas, kus töötan, ja iseloomustab minu praegust elu kõige paremini. Minu eraelus ja tööl on peaaegu kõik paika loksunud ja korrapärane ning ma saan tegeleda kõige sellega, mis just mulle meeldib ja mida mina tahan. Lisaks iseloomustab see värviliste siltide kogumik seda, kuidas ma oma igapäevaelu lihtsamaks, samas huvitavamaks ja ka värvilisemaks muuta saan. Näiteks võiks kollane silt sümboliseerida maalikooli ja oranž fotoklubi.

1 comments:

Sindy Püssa

Väga kenasti lahendatud, ilus mõte. Mull eriti meeldib see, et vist seni ainsana ei ole sa üleasannet lahendanud natüürmordiliku asjadekogumiku näol, vaid leidsid enda ümbert midagi, mis on sümboolselt veelgi mõjuvam ning otsaga juba lausa kontseptuaalses kunstis! Suurepärane :)

Ma pean sulle millalgi näitama ühte enda tehtud pilti mis on väga sarnane - kleepsurullid, kus iga nädalapäev oli eri värvi ja neid kasutati Starbucksis joogisegudele säilivusaja märkimiseks muidu, aga minu jaoks iseloomustasid need minu elu läbi päevade, mis on küll erinevad, kuid siiski jooksevad mööda lõputuna näivat linti. Great minds... :)

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP