Sunday, March 13, 2011

Värvide mäng


Olgugi, et huvitun peamiselt looduse jäädvustamisest (inimesed ning nende loodu jäävad minu fotodepagasis pigem tahaplaanile), valisin siia postitamiseks aga hoopis sellise pildi... Sest selles värvidemängus kohtuvad nii inimese kui ka looduse poolt tekitatu - valgus. Ja tihti on just õige valgus see, mis teeb ühest tavalisest pildist ja hetkest selle erilise.

Antud foto sündis siis 2009. aasta septembrikuus, peale imelist päikeseloojangut Tallinnas Russalka kuju lähistel.

Kes tunneb huvi, võib ka mu teisi pilte uudistada. Need leiab siit -> http://www.flickr.com/photos/mekymex/ Tõsi on muidugi see, et viimasel ajal sinna eriti palju pilte lisandunud ei ole, aga loodan seda asja tänu TLÜ Fotoklubile peagi parandada.

Ilusaid pilte kõigile! Merle :)

2 comments:

Ander

Selle pildi peale tekkis küll kohe isu Russalka juurde minna. Ma pole veel nendest laternatest säärast pilti näinud, ju siis pole ehk ette jäänud. See mõnus loojangujärgne kuma ning laternates põlevad pirnid meeldivad mulle. Moodustavad sellise ühtse terviku. Mina hetkel miinuseid välja ei oskagi tuua.

Sindy Püssa

Tõesti täiesti suurepärane töö! Uskumatu, et siinsamas Russalka juures. Ma esimese hooga oleks pakkunud Budapesti või midagi sellist.

See pilt oleks efektne suurelt ja kvaliteetselt välja prindituna seinal kuid sellisel juhul aga tuleks kindlasti photoshopis eemaldada see silma kriipiv detail vasakpoolse lambikupli all, kuid see on väga pisike ja lihtne asi.
Üldiselt siiski - braavo! Ja mis jutt see on, et ammu pole pilte teinud! Marss õue, kui ikka sellist silma on antud, siis on lausa patt seda vaka all hoida! ;)

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP