Monday, February 28, 2011

I'll never let you sweep me off my feet.




Pilt on tehtud 2009. aasta juulikuus. Ei olnud eriti soojad ilmad, aga tuli tahtmine jalutama minna, seega ajasin teised endaga toast välja ja läksime mere äärde. Oli külm ja tuuline, aga sellel päeval õnnestus saada palju toredaid fotosid.
Valisin selle välja, kuna mulle ei meeldi konkreetselt ühte tüüpi asju pildistada: mulle pakub rõõmu nii inimeste kui looduse pildistamine.
Ja muidugi lemmikuks aastaajaks on suvi, olgu siis jahedam ilm või soe. :)

5 comments:

Ander

Kuigi tegu on arvatavasti lavastusega, võin öelda, et mulle see pilt isegi meeldib. Kõrvale tuleks jätta muidugi see, et horisont on tiba viltu. See ilmneb muidugi pikemal uurimisel ehk siis mulle see kohe silma ei vilksa ja see on hea asi.

Angelica

Kahjuks on viltu jah, ei õnnestu otseks ka teha kuidagi, siis kannatavad teised osad pildist. Sel korral polnud statiivi ka kaasas ja tulemus on näha. Ja lavastus on ta kindlasti, amatöörnäitlejad said isegi hakkama. :D Peab teinekord paremini katsuma teha. Tänud!

Sindy Püssa

Tõesti on tore pilt. tahtsin ka juba enne öelda, et horisont on viltu, kuid näedsa siis, minust jõuti ette! :D aga õnneks see tõesti tegelikult väga silma ei hakkagi kohe.
Mingi lahe ja tabav pealkiri oleks nii-öelda täpiks ''i'' peal, see oleks mu ainus soovitus. Aitaks anda pildile mingi konteksti, mis hõlbustaks selle mõistmist.
Muidu väga super ju, ja mulle väga meeldib et sul on olemas enda signatuur-logo seal pildi nurgas. Äge disain sellel :)

Angelica

Kahetsen tõesti, et olin laisk ja ei viitsinud statiivi kaasa võtta:D
Mingit konkreetset ideed enne selle pildi tegemist ei olnud, aga kirjutasin pealkirja, mis minule esimesena seda fotot vaadates pähe torkaks ja mis minu vaatenurgast seda iseloomustaks. Võib-olla ka teised siis jagavad rohkem, mida see pilt endast kujutada võiks:D
Logo ma nuputasin endale päris kaua, enne seda oli isegi mitu erinevat. Aega läks, aga nüüd kasutan seda juba 3ndat aastat. :) Tänud!

Anonymous

Just lahe, et horisont on viltu. See annabki kogu liikumisele veel vürtsi juurde.
Oleks imelik kui horisont oleks nö sirge, jätaks liialt plaanimajandusliku mulje...

  © Blogger template 'Totally Lost' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP